Äntligen!

Datum: 2011-08-31 Klockslag: 12:33:17


Just varit och hämtat ut mina psykologiböcker, så nu har jag det jag sysslar med idag. En 1036 sidor lång psykologibok på engelska, perfekt för någon som suger på engelska. Men det är bara att göra sitt bästa, tur att man har en pojkvän som är duktig på engelska i alla fall. Beställde även Kris och utveckling, så en svensk bok blir det i alla fall, som jag dessutom tror kan vara väldigt intressant (vilket den engelska också säkert är bara jag förstår någorlunda). Det här känns som en väldigt kämpig kurs, med många olika saker som ska göras - men som ändå känns väldigt intressant. Jag fascineras av hur saker och ting fungerar, varför man reagerar som man gör osv & som i anatomin och fysiologin, varför saker i kroppen fungerar som de gör. Det är otroligt intressant, och en riktigt härlig känsla när man lärt sig & förstått varför något fungerar som det gör.

Annars sitter jag bara och väntar på samtal om att soffan är påväg, men det verkar inte vara dags riktigt än. Älsklingen kommer hem om kanske 40 min, så jag slipper nog hjälpa att bära soffan. Skönt, jag har gruvat för det eftersom jag är så svag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback