Well done!

Datum: 2011-04-16 Klockslag: 12:27:32

Just nu känner jag mig skitnöjd med mig själv. Varför? Jo, jag började morgonen med att gå/jogga ett varv runt sjön och när jag kom hem så gjorde jag situps och lite annat innan jag satt mig och åt frukost. Trodde faktiskt inte att jag skulle orka utan att ha ätit något, men det gick hur bra som helst. Ny helgrutin? Think so. :} 

Nu är det väl meningen att jag ska sätta igång och plugga.. men jag tror jag tar mig en dusch först. Jag önskar att det var soligt & varmt ute så jag kunde sitta på balkongen och plugga. Men, det får gå ändå.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback