Tråkiga söndag

Datum: 2011-04-10 Klockslag: 12:09:13

Söndag. Dagen som nästan alltid består av att plugga & tvätta nu för tiden, och likaså idag. Har just ätit frukost och ska snart gå ner och slänga i den första maskinen, sedan ska jag skriva sammanfattningar. 

Nej, usch. Jag känner verkligen att det kommer gå segt att plugga idag, lär inte så mycket gjort. Förresten, filmen igår var skitbra!

Är så himla sugen på att tatuera mig. Något med svalor ska det vara, det har jag velat ha i flera år. Något litet som på bilden ovan, ungefär. Så fint!

kommentarer
Postat av: elina

Eller hur, jag HATAR patriks röst dessutom. Så himla UUUUSCCCHHHH han låter som att han tror att han är söt. Och hatar att han tror att han äger roddan nu dessutom, jävla supertönt. Roddan får bli min diktator anyday! HEIL! PS ÄLSKA den där tatueringen, i allafall citatet. Världens finaste film kanske.

2011-04-10 @ 13:51:10
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback