Söndagmorgon

Datum: 2011-04-17 Klockslag: 11:50:05

Igårkväll tog jag & Micke en långpromenad i den delen av Nässjö som vi inte sett förut, så himla fint! Så himla skönt med kvällspromenader nu på våren också. 

Så nu när jag skulle ut och gå/jogga runt sjön innan frukost kändes det ganska rejält i benen, efter att ha varit ut på morgonen igår, tränat rumpa & lår och sedan kvällspromenaden. Men riktigt skönt. :}. Nu har jag just ätit frukost {Red berries, naturell yoghurt & apelsinjuice } och tittar på reprisen av Körslaget. Sedan ska jag duscha & fortsätta med dom där jäkla sammanfattningarna, bläeh. :(

Ca 18 minuter tog det idag, bara för att jag ska veta själv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback