Söndag

Datum: 2011-04-24 Klockslag: 16:43:11

Igårkväll struntade jag i att festa och stannade istället hemma med familjen och umgicks, mycket trevligt. Ville passa på eftersom Lars, Anna & Daniel åkte tillbaka till Stockholm idag. 

Så nu idag har jag mest legat ute på altanen och solat, lyssnat på musik & löst korsord. En riktigt härlig dag med andra ord. Har just fixat mig lite (satt upp håret & klätt på mig) och ska åka på pizzerian och äta med Elina & Dea om en stund. Eller.. det var i alla fall tanken, men nu kanske det blev ändrade planer.


Tänk om jag vetat att det skulle bli sånt här fint väder, då hade jag såklart packat med mig världens kanske skönaste byxor! 149:- på H&M.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback