Snaaart!

Datum: 2011-04-30 Klockslag: 13:30:16

Har suttit och pluggat i ca 45 minuter, nu orkar jag inget mer för tillfället. Varför ska det vara så himla tråkigt? Har ingen ork eller lust alls, men måste försöka ändå! Ska alldeles strax börja gå ner mot stationen för att möta älsklingen när han kommer med tåget. Sedan medan han lägger sig och vilar eller något, eftersom han åkt tåg hela natten, så tänker jag laga en riktigt god middag! Det ska bli en överraskning vad det blir. :} Jag hoppas jag lyckas!


kommentarer
Postat av: wilma

fin bild! :)

2011-04-30 @ 14:23:55
URL: http://wilmastranne.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback