Påsklov!

Datum: 2011-04-19 Klockslag: 16:49:01


Hade bara 30 minuter skola idag, så när vi var färdiga där drog vi på A6 i någon timme. Jag skulle INTE shoppa, men tror ni inte jag hittar skitmycket snyggt eller? Fick följa med en hel del hem, bl.a byxdressen jag har på mig ovan. Skitsnygg & somrig. 

Sedan när jag kom hem så satt jag mig ute på balkongen med älsklingen, är lika fint väder idag som igår. Roligt att se att jag faktiskt blivit lite brunare sedan jag satt ute någon timme igår. Fast jag är fortfarande alldeles, alldeles för blek.

Min underarm ser skitfet ut på bilden också, bara för att den är närmast kameran. Fult. I alla fall, nu ska vi snart äta middag & kolla på det nyaste DH-avsnittet. Bästa.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback