Onsdagkväll

Datum: 2011-04-27 Klockslag: 20:36:27

Så har den här kvällen snart gått. Har inte gjort något speciellt förutom att sova en stund, varit och handlat, lagat en riktigt god middag och sedan tittat på tv & målat naglarna med ett av mina nya nagellack. Min beställning från ELF väntade här hemma på mig, alltid roligt med lite nytt. :}

Ska snart äta lite kvällsfika och sedan ta en dusch innan jag lägger mig i sängen och tittar på HP eller gårdagens avsnitt av Kniven mot strupen. Ska bli riktigt skönt att få lägga sig och sova ut. 


Det får bli hårdbröd med keso & gurkskivor till kvällsfika. Mums!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback