Om det inte vore april skulle jag nästan tro att det var sommar

Datum: 2011-04-29 Klockslag: 16:12:53

Klev upp strax efter nio imorse för att äta frukost & läsa lite artiklar innan Lina & Julia kom hit för att plugga en stund. Sedan dess har jag fikat och tittat på senaste bb-avsnittet, pluggat lite & varit ute på en underbar fotopromenad runt sjön. Det är så jävla fint här så ni fattar inte! Riktig vår! ♥ Näst intill sommar.

Börjar bli lite hungrig, tror jag ska steka på gräddstuvad pyttipanna, trots att jag åt det igår också. Hur roligt är det att gå och handla massa och stå och laga mat om man ändå ska äta själv? Inte lika roligt som det brukade vara. Äter något lite lyxigare & godare imorgon när min älskade sambo komme hem. Som jag längtar efter honom!

Det är vitsippor överallt här, i alla skogar är det helt vitt. Så himla fint!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback