Måndag & ny vecka

Datum: 2011-04-04 Klockslag: 15:51:20

Sitter och hungrar ihjäl och väntar på att Micke ska komma hem från jobbet. Tänkte göra en köttgryta idag med morötter & lök till, sååå jäkla gott. Jag är riktigt duktig på det dessutom! :} 

Påbörjat den nya kursen idag också, verkar ganska intressant. Tror att bakterierna och immunförsvaret kommer vara extra intressant när det gäller hur man blir sjuk och vad som händer, sådant fascinerar mig. Slutade i alla fall 12:40 och eftersom det var ganska lättsmält fakta idag så åkte vi hem direkt. Var på Willys och fyndade två Brämhults apelsinjuice för 30 kr också, helt fantastiskt. Annars har jag bara suttit och surrat med mamma i telefonen och sådär. Sparar läsandet till ikväll, då Micke lär vara fullt upptagen med att spela gitarr om jag känner honom rätt. Haha! :)


Hade min nya sjal & cardigan idag. Jag älskar sjalen, stor och luftig men ändå ganska varm. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback