Långhelg!

Datum: 2011-04-14 Klockslag: 12:52:48

Skippade sista föreläsningen idag och åkte hem tidigt, går minst lika bra att läsa igenom åhörarkopian själv, om inte t.o.m ännu bättre? Haha. Så nu är jag ledig fram tills på måndag, hur skönt som helst. Men blir nog en hel del plugg i helgen, måste börja banka in allt nu.

Annars inget speciellt. Är tv-kväll ikväll med två Criminal minds avsnitt efter varandra, awesome! Om jag känner att jag orkar kanske jag ger mig ut på en promenad senare idag också, välbehövligt.

Just det, la mitt schema inför sommaren igår också. Ska jobba runt 75% under hela sommaren, vilket känns skönt. Behöver få ha lite ledigt & koppla av efter några tuffa månader i skolan. Och nu vill jag återigen börja tjata om hur mycket jag längtar till sommaren, men jag låter bli.


Lilla, gulliga Sigge som han numera heter. Och nu är han betydligt större också, ska bli roligt att se när jag kommer hem!

kommentarer
Postat av: dea

HAHA åååh den där va faktiskt söt

2011-04-14 @ 23:00:56
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback