Imorgon bär det av!

Datum: 2011-04-19 Klockslag: 23:12:56

Håller på att packa för fullt. Är så himla svårt (och ganska tråkigt) att packa när man försöker packa så lite som det bara går, hur ska jag veta vilka kläder jag vill ha om flera dagar? Haha.
Imorgon börjar vi resan hemåt, känns hur skönt som helst. Få åka hem & ladda batterierna och umgås med alla nära och kära i några dagar.. Kom just på att jag kommer ha sovmorgon i typ 5 dagar i rad, hur skönt? 


Home sweet home. ♥ Jag hoppas dock att så gott som all snö är borta när vi kommer hem, här nere är vi ju bortskämda med rena sommarvädret! ;D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback