Home sweet home ♡

Datum: 2011-04-22 Klockslag: 10:27:44


Började resan hemåt i tisdagskväll. Tåget till Stockholm gick vid 19:36 och när vi kom fram till Stockholm strax efter 23 så kom Lars och hämtade oss. Började åka från Stockholm vid 9 igårmorse, och kom fram hit till natursköna runt 17. Sedan åkte vi hem till syster och blev bjudna på middag & födelsedagsfika, Felicia blev ju stor tjej och fyllde 4. ♡ Blev där ganska sent, men innan jag åkte hem och sov så raggade jag, Elina & Dea en sväng på byn. 

Idag är det MASKERAD som står på schemat, hur kul?! Hur kul som helst! Ska åka till Erika senare och hämta min dräkt, hoppas den blir bra! Imorgon kommer det antagligen en hel hög med bilder. Perfekt start på dagarna hemma verkligen, först en kväll med familjen & sedan en kväll med alla underbara vänner.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback