Gårdagens shopping

Datum: 2011-04-01 Klockslag: 19:03:15


Brusig & skitdålig bild, men vafan. Det svarta uppe i det högra hörnet är f.ö en cardigan. Helt sjukt förresten att ett helt block tar slut på fem veckor, och nu under anatomin har jag t.o.m haft ett litet block jag skrivit i bredvid.

Annars då.. Micke sover & jag har skittråkigt. Ringde först Erika som var upptagen med att laga mat, och sedan när jag ringde Dea så umgicks hon såklart med Martin. Så då gav jag upp mitt försök att hitta någon att prata i telefon med. Ska nog snart gå på ICA och handla lite, sedan när jag kommer hem får Micke faktiskt lov att vakna. Ikväll 20.00 börjar ju Talang, så det hade vi tänkt titta på & mysa i soffan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback