Första skoldagen efter ledigheten

Datum: 2011-04-28 Klockslag: 16:42:22

Då var den gjord & nu har jag helg. :} Skönt! Förutom att jag ska träffa tjejerna imorgon och diskutera inför vårt seminarium om HIV på måndag, så ikväll ska jag sitta och läsa lite artiklar osv.

Efter skolan var slut så åkte vi på lite affärer, och jag fick med mig lite nödvändigheter hem. Bl.a en bestickslåda(!) som vi tänkt köpa i evigheter men aldrig gjort, en hålslagare och så en tandkräm. Så nu har jag satt in alla mina papper från anatomin & fysiologin i en pärm. Mamma hade nämligen köpt två pärmar åt mig som jag tog med mig hem hit nu, perfekt!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback