Efter många om och men

Datum: 2011-04-27 Klockslag: 13:55:54

Efter en hel massa strulande så sitter jag äntligen hemma i lägenheten i Nässjö. Började med att tåget kom 50 minuter sent till Långsele, och sedan blev det bara mer och mer sent. Missade såklart tåget jag skulle byta till i Sthlm, så då fick jag ta ett annat som jag skulle åka med till Linköping och sedan byta där. Nej, då blir det tåget inställt sista biten så jag får bara åka till Norrköping för att sedan ta ett annat tåg 10:43. Sedan ändrar dom sig igen, och den här gången ska jag ta Östgötapendeln 11.01 till Nässjö. Så nu sitter jag här. Ser fram emot att äta mig riktigt mätt, ta en dusch & sova ikväll.

Alltså, det ser helt somrigt ut här! Helt underbart. Men det känns tomt i lägenheten utan Micke, gud vad jag saknar honom. Men på lördag kommer han hit, som jag längtar! Då ska vi ha det mysigt & gå och titta på majbrasan osv.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback