Dagarna flyger förbi

Datum: 2011-04-07 Klockslag: 18:17:07

Oj jäklar, har inte varit här inne och skrivit sedan i måndags & nu är det redan torsdag. Veckorna går så jäkla fort nu för tiden, snart har en hel vecka gått av den nya kursen. Och vet ni vad? Om två veckor är jag hemma i Ramsele, 14 dagar går ju hur fort som helst ju! Synd att de där 6 dagarna när jag är hemma kommer gå så förbannat fort också bara. :( Men får ladda batterierna lite & sedan är det inte ens två månader kvar tills sommarlovet. Sick!

Har inte hänt mycket alls de senaste dagarna i alla fall, jag har tittat på tv & suttit och pluggat som vanligt. Har underbart väder med massa plusgrader och sol i alla fall, om det bara kunde sluta blåsa. Flög just en påse förbi fönstret också (och vi bor på andra våningen).

Taio Cruz's Telling the world (som är med på Rio) är f.ö väldigt mysig.

kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sommarlove e nice :D

2011-04-08 @ 15:20:03
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback