Bara två månader kvar

Datum: 2011-04-01 Klockslag: 15:26:56

Sitter och lyssnar på Kent - skisser för sommaren och längtar ihjäl mig efter allt som hör till sommaren. Gå barfota i gräset, gå på torgdagar & äta thaimat, spela kubb, sitta ute på altanen och titta på blixtar, köra bil med musik på väldigt hög volym, äta mjukglass, ligga ute i solsängen och steka, årets första dopp, sitta med trevligt sällskap i kvällssolen, grilla osv osv osv. Finns det något med sommaren som jag inte älskar? (förutom alla insekter) Don't think so!

Helt sjukt, om TVÅ månader är det första juni. Inte länge kvar alls ju, inte med tanke på hur fort tiden går nu för tiden. Jag blir lycklig bara av att tänka på det. Vill gå runt i tygskor, jeansshorts & solglasögon nuuu.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback