1a april

Datum: 2011-04-01 Klockslag: 11:17:09

Äntligen en sovmorgon i lugn och ro! Det enda negativa är att jag vaknade med huvudvärk och känner mig ganska slö.. Ska ta en ipren nu och sedan sätta igång och städa lite smått. Är så trött på att leva i en stökig lägenhet, inte trevligt alls. Tänkte försöka ha det rent & fint tills Micke kommer hem från jobbet vid fem eller så. Nu längtar jag efter honom litegrann. Att vara sambo är det bästa som finns.

Tro om man kommer bli lurad något idag då? Haha. Att det redan är april.. tiden går verkligen fort. Mycket beroende på skolan, jag har ju så mycket att göra hela tiden så dagarna bara rusar iväg. Efter mitt "betygsprat" med lärarna efter muntan igår känner jag mig mer motiverad till skolan också, även om jag är helt slut just nu. Att få höra att man verkligen är duktig, och att man ska veta att man har en bra grund som man lagt själv & att man inte bara rabblar upp saker utan att det hörs att man förstår det man pratar om - det mina vänner värmer ett utmattat studenthjärta.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback