15/4

Datum: 2011-04-15 Klockslag: 18:18:05


När jag var ute och fotade idag så kom det fram först en kvinna till mig och sa att hon trodde mina bilder skulle bli väldigt fina, jag citerar "inte för att jag är någon fotograf, men jag har sett andra som gjort likadant!" och sedan kom en gammal gubbe fram och frågade om jag jobbade som fotograf för Smålandstidningen osv. Alla är så trevliga här, jag älskar det! Träffade även på en hare när jag gick omkring och fotade, jag såg den inte förrän den hann bli rädd för mig & springa iväg. Stackaren!

Fredagkväll. Vi ska nog inte göra något speciellt alls förutom att se på Talang. Sedan ska jag försöka skriva ut resten av alla papper jag behöver för kursen, så att jag har det färdigt nu innan det är dags att börja fixa & dona för hemresan. Har också bestämt att imorgon & på söndag får jag faktiskt lov att ägna några timmar åt att plugga, har inte blivit mycket av det se senaste veckorna. Bara jag kommer igång så går det nog bra, för det är väldigt intressant det här, särskilt allt som har med immunsystemet att göra. Förstår ni hur fantastisk kroppen är? Det är helt otroligt hur allt fungerar, och hur genomtänkt det är. Det är inte förrän man börjar läsa & lära sig om hur allt fungerar som man faktiskt inser hur otroligt coolt det är. Även om jag känner mig ganska lat & lite skoltrött nu så känner jag mig ändå som en svamp, som bara vill suga åt mig så mycket kunskap som möjligt. Det är så härligt när jag verkligen känner att jag lärt mig något, att jag förstår saker som jag inte trodde att jag skulle lära mig & förstå. När vi såg på House igår var det roligt att faktiskt veta vad de pratade om när de sa "meninger" och "4e ventrikeln".

Nej, nu tror jag att jag ska gå och duscha, sedan parkerar jag mig nog i soffan resten av kvällen. Låter som en bra plan.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback