Utbildningsdag 1 avklarad

Datum: 2010-09-16 Klockslag: 21:00:39

Sitter och tittar på Idol, och när det är slut ska jag "plugga" inför jobbet imorgon. Man måste ju kunna en hel del om man ska ut och träffa folk och prata om en organisation. Utbildningen idag gick bra, Stefan som utbildade oss var väldigt lätt att lyssna på. Imorgon fortsätter utbildningen & i slutet av dagen ska vi ut och värva på riktigt. Jag hoppas jag klarar det bra. :}

Efter att ha stressat som ett tok för att hinna med tåget hem var jag irriterad, trött & hungrig. Så möttes jag av en nystädad lägenhet! Han hade t.o.m bytt gardiner i köket och satt upp en hylla ovanför matbordet. Han hade gjort det så fint. Gulle! ♥

Men nu ska jag plugga in allt material. Och tjuvtitta på Kniven mot strupen, kan ju inte missa det..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback