Tummen upp för Rusta

Datum: 2010-09-25 Klockslag: 18:46:32

Vi gick som sagt på Rusta och tittade lite idag, och den affären är verkligen rolig har jag insett. De har en hel del fina inredningsgrejer också, synd att vi måste hålla hårt i pengarna nu. Men vi kom hem med en våg, en ugnsform, roll-on, hårspray, wax, tvättmedel & sköljmedel. Men åter till vågen. I bruksanvisningen kan man läsa "Förutom att vågen fungerar som vanlig våg mäter den också kroppsfettmängden, vattenhalten i kroppen, muskel- och benmassan, räknar ut kaloriförbrukningen m.m.". Det gillas! Så direkt när vi kommit hem så skyndade jag mig att ställa mig på vågen, och.. SHIT! Jag vägde ju något kilo mindre än vad jag trodde. Siffran var t.o.m så acceptabel att jag kunde visa Micke vad jag vägde, den ni! Nu är jag ännu mer peppad på att vara ute och gå/springa! :D

Har nyss tryckt i oss en god middag bestående av stekt skinkstek i skivor, strips, stekt majs & purjolök och så beasås till det. Mums! Får se om vi köper något gott sedan också, för det är ju faktiskt lördag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback