Tisdag

Datum: 2010-09-21 Klockslag: 11:16:48

Det blev inget inlägg igårkväll, får bli idag istället.

Var otroligt skönt med sovmorgon, men vid 10:00 tvingade jag upp mig själv. Nu ska jag äta världens godaste limpa(!) och sedan diska, dammsuga och kanske t.o.m städa trappuppgången tills Micke kommer hem. Då blir han nog glad. :} Har just suttit och betalat lite räkningar, alltid lika roligt. 

Om några veckor fyller både Kevin & Natalie år, och jag kommer inte vara där och fira dem. Saknar dem så mycket, och Felicia också såklart. Kan bara tänka mig hur mycket som hänt på den månad jag varit borta, särskilt med Natalie. Hon var redan duktig på att prata när jag åkte, men jag skulle gissa att hon är ännu bättre nu.



kommentarer
Postat av: Annette

Kevin har klippt sig, så han har klippt bort sina lockar nu. På söndag åker han och jag på "weekendresa" till Sundsvall och hälsar på hos Sofie och Alva. Då ska vi gå på bio och drakborgen, mysigt värre:)

2010-09-21 @ 15:32:40
Postat av: Sara

Sv; Jaha, vad roligt. :) När han fyller år får ni tvinga honom att prata med mig i telefon, även fast han inte brukar gilla det. Haha! :} Måste ju få gratta honom.

2010-09-21 @ 17:48:11
URL: http://damnedbyaburied.blogg.se/
Postat av: Maria

Cool bild:)

2010-09-21 @ 18:43:43
URL: http://ristosens.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback