Så lite kan göra så mycket

Datum: 2010-09-16 Klockslag: 23:09:10

Tror jag lyckats knåpa ihop något ganska bra tills imorgon nu, så tänkte lägga mig i sängen och läsa igenom det några gånger. Så svårt när man aldrig gjort det förut. Men jag hoppas det kommer gå bra imorgon. :} Nu sedan kommer jag verkligen kunna sova med gott samvete om nätterna, när jag vet att jag bidrar till bättre liv & bättre möjligheter för våra barn runt om i världen. Visste ni att för 100 kr så kan ett barn gå i skola i 6 månader? Helt otroligt egentligen. Vad är 100 kr för oss? En pizza, en drink på krogen?
Om jag glömt att nämna det, så är det på uppdrag av Rädda Barnen jag kommer att arbeta, men det kanske ni räknade ut själva. 

Godnatt.

kommentarer
Postat av: lydia

Va kul att det verkar gå så bra för dej hook :D verkligen <3

2010-09-17 @ 16:13:52
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback