Projekt "skrubb"

Datum: 2010-09-11 Klockslag: 02:21:38

Ikväll har vi ätit tacos och tittat på Role Models & Iron Man 2. Riktigt bra filmer båda två, är lite förvånad över att jag faktiskt tycker om Iron Man filmerna.

Annars fortsätter jag skumma igenom olika inredningsbloggar, och funderar nu på om man kanske skulle ta tag i att göra om den där fula skrubben till en helt okej klädkammare ändå? Jag tror att den skulle bli helt okej om man målade på lite ny vit färg där inne, på väggarna & de två hyllplanen som finns där inne (som nu är i någon ful träfärg). Ena väggen där inne är faktiskt fin, vitmålade träplankor.

Här är en bild av hur det skulle kunna se ut där inne. Det rosaaktiga är hyllplanen (2 stycken) och under det nedre hyllplanet tänker jag mig att man skulle kunna ha flätade korgar eller något dylikt, för att ändå kunna använda rummet för annan förvaring än kläder. Den svarta cirkeln är lampan som finns där inne, och det grå strecket är dörren. Allt är mätt & i rätt proportioner på bilden. Vad tror ni om det mamma & pappa?

Men nu jävlar ska jag lägga mig, sa förut ikväll att jag senast fick lägga mig 01:30. Nu är klockan 02:20. Så nu går jag och lägger mig och tar fram en bok tills jag blir riktigt trött.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback