Nu slipper vi frysa!

Datum: 2010-09-29 Klockslag: 18:19:01

Har varit och hämtat ut mina skor nu, och jag kommer behålla dem. Slänger nog upp några bilder senare. De var skönare än jag trott & dessutom får jag plats med ett par lite tjockare strumpor i. Perfekt nu när graderna sjunker. På tal om det så har vi haft det jättekallt här hemma för att elementen inte varit igång, så idag ringde jag och frågade om de inte satt på värmen än eller om något var fel. Så nu är det fixat & våra element fungerar. :} 

Funderar på om jag ska ta en promenad runt sjön och kanske köra lite sit-ups & sådant när jag kommer hem. Så får det nog bli. Tror jag ska passa på medan solen fortfarande är uppe, vi har haft sånt otroligt fint väder här idag. När jag gick och handlade kändes det som en typisk vårdag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback