Måndag

Datum: 2010-09-27 Klockslag: 10:04:32

Egentligen borde jag hålla på och fixa mig för fullt för att åka in till Jkpg och jobba snart, men jag har bestämt mig för att sluta på jobbet. Det var helt enkelt ingenting för mig. Men jag är glad att jag i alla fall provade och fick erfarenheten. :}

Sedan jag klev upp har jag plockat ner & vikit ihop en del av de tvättade kläderna som hänger överallt här. Vi måste verkligen köpa ett torkställ. Är på riktigt bra humör idag också, men lite trött bara. Vet inte hur länge vi var vakna inatt, vi hade så otroligt roligt & låg och skrattade hur länge som helst. Jag älskar att vi inte bara är ett bra par, utan att vi är så bra vänner också. ♥ Nu ska jag se på tv & äta frukost, sedan duscha och göra mig i ordning för.. ja, det där med jobbet. (Som jag inte vet vad jag ska kalla.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback