Lyckad middag!

Datum: 2010-09-09 Klockslag: 22:22:32

Vi lyckades bra med maten, skitgott blev det. :} Jag klarade dock inte av att skära köttet, så Micke gjorde det istället. Sedan efter maten så gick jag ut och gick runt sjön medan Micke gick och handlade. När jag gått ett varv så gick jag hem för att hämta kameran, svanarna var nämligen uppe på land och jag kunde komma jättenära dem. Dock så hade de simmat ut i sjön när jag kom tillbaka, men fick någon okej bild ändå. Men i alla fall, när jag kom hem & skulle hämta kameran så hade älsklingen köpt "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" åt mig. Gulle! ♥ Så nu har jag något nytt att läsa. :}

Imorgon ska vi gå på stan, jag ska leta efter ett par gummistövlar, träningstights & jeans. Får se vad jag hittar.

Grytbitar (av skinkstek), morötter & lök med potatis. Sås gjord på grädde, mjöl, soja, rödvinbärsgelé, salt & peppar.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback