Låt mig bara sova

Datum: 2010-09-07 Klockslag: 13:22:37

Vaknade med migrän imorse, så jag ringde min handläggare och vi kom fram till att det var bättre att ta det en annan dag. Så på måndag ska jag dit. Vilken lättnad att hon var så trevlig. Så jag har i princip sovit hela dagen, önskar att jag kunde sova ända till imorgon så jag slapp må såhär dåligt. Minns inte när jag senast hade såhär ont i huvudet. Har petat i mig ett äpple & ett glas saft i alla fall och nu svettas jag som en gris. Feber?

När Micke kommer hem ska han koppla in internet, telefon & digitaltv. Yay! Hade gärna haft dom där kanalerna nu, men jag orkar inte göra annat än ligga här som en strandad val. Fan vad dåligt jag mår.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback