Kom igen, håll tummarna för mig!

Datum: 2010-09-14 Klockslag: 19:36:11

Var på AF, ordnade så jag ska få en jobbcoach och blev besviken över att jag inte kommer få några pengar förrän i slutet av november. Varför informerades jag inte om att man var tvungen att vara inskriven OCH arbetslös i tre månader innan man fick gå med i UGA? Dåligt.

Men sedan fick jag ett samtal som gjorde mig rent ut sagt SKITGLAD. Ska in till Jönköping på arbetsintervju imorgon, så håll tummarna för mig. Känns som om det börjar gå lite bättre för mig nu, eftersom jag antagligen ska på någon sorts arbetsintervju nästa vecka också. 


Dagens middag, fläskytterfilé med rödvinsbärssås. Mums! Nu blir det snart Idol, som jag längtat! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback