Idol 2010

Datum: 2010-09-07 Klockslag: 21:16:01

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av Idol, mycket pga att jag följde Fame Factory slaviskt och tyckte att Idol bara var en tråkigare version av det.
Där fick man ju inte ens lära känna personerna som vad man fick i FF. Men så började jag tycka om Idol förra året, och har längtat efter att det skulle börja idag. Och fan vad bra det var! Flera stycken som var riktigt grymma. Särskilt han den där killen som juryn dömt ut förra året, som kom tillbaka nu och var hur grym som helst. Var så jävla roligt att se deras miner, och höra Laila erkänna att hon begått ett misstag. Jag är inget direkt fan av henne sedan jag fick vara med på en Let's Dance inspelning. När kameran inte är på vill hon bara skapa rubriker, den uppfattningen fick jag av henne. 

Annars så har jag bara legat halvdöd i sängen eller soffan hela dagen. Men nu är huvudvärken nästan borta - tack och lov!
Ska ta en eox innan jag lägger mig för att vara på den säkra sidan.


Om jag känner mig pigg imorgon & det är fint väder tänkte jag ta med mig kameran ut och fota lite på riktigt. (Inte med Auto & lite snabbt dvs.) Tänker nog be Micke ta en bild på mig till headern, även om jag inte alls trivs framför kameran. Eller, jag är väl egentligen en linslus - men inte när det gäller att vara seriös.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback