Heminredning

Datum: 2010-09-10 Klockslag: 12:41:38

När jag börjar med något blir jag ofta ganska.. besatt av det. För några kvällar sedan tittade jag t.ex på objektiv i timtal och inatt satt jag uppe till klockan fyra(!) och tittade på heminredningbloggar och olika heminrednings butiker. Byggde ihop olika kollage i Photoshop gjorde jag också. 

Orkade inte lägga ner någon direkt tid på att frilägga de olika sakerna, så det fick bli lite slarvigt. Lite idéer på hur det skulle kunna se ut om vi köpte den där EXPEDIThyllan. Hur underbart fint är det inte med en fågelbur? Love it! Något annat jag verkligen skulle vilja ha är en kandelaber i silver, underbart fint det också.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback