Grown Ups

Datum: 2010-09-04 Klockslag: 23:43:16


Har just tittat färdigt på Grown Ups, den överträffade faktiskt mina förväntningar. :D Som sagt, med de skådespelarna så kunde det ju inte vara en dålig film. Är jag ensam om att tycka att negern liknar åsnan i Shrek? Haha. När vi gick på HEMMAKVÄLL och köpte godis gick vi genom "Bengans nöjesfält" som är här i stan ikväll. Var inte speciellt mycket folk, folk kanske inte går på sånt längre? Nu blir det lite xbox innan vi ska lägga oss. Imorgon tänkte jag fortsätta med jobbsökandet, Heino peppade mig lite ikväll! Thanks for that. :}

kommentarer
Postat av: dea

men negern ÄR väl åsnan i shrek :O

2010-09-05 @ 00:11:10



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback