Gnällig!

Datum: 2010-09-06 Klockslag: 14:33:30

Går in på mailen och ser flera mail där jag läser "Hej, Vi tackar för att du har avsatt tid och arbete med en ansökan för utannonserad tjänst. Vi har valt att gå vidare med en annan sökande." Blir såklart irriterad och tänker att "jag kommer fan aldrig få något jobb." Förstår inte riktigt hur de tänker att arbetslösa ungdomar ska klara sig på 2900 kr i månaden? Ska alla få bo kvar hemma hos sina föräldrar då? 

Sedan hör Erika av sig och säger att de kollat på några tågbiljetter, så för att vara på den säkra sidan att det inte krockar med någon ledighet på högskolan ringer jag på IAA för att kolla. Där har de gått för dagen, så då ringer jag på Tekniska Högskolan istället. Där får jag prata med någon som tror att jag inte förstår svenska, och börjar prata engelska. Bara för att jag inte hörde vad hon sa först och sa "hallå?". Sedan ställer jag frågan, och hon säger att hon inte kan svara på det och att jag får ringa till Eksjö och frågar. Då säger jag att de gått för dagen, och då säger kärringen "Men då får du ringa igen imorgon!" och lägger på luren i örat på mig! Otrevliga jävel. Stör mig till tusen på människor som har arbeten där de kommer i kontakt med människor, och bara är sura och otrevliga. Då ska de fan inte ha det där jobbet, utan då kan de sitta hemma istället.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback