Gah!

Datum: 2010-09-09 Klockslag: 01:51:34

Gud vad jobbig jag är, jag kan verkligen aldrig bestämma mig. När jag sådär nästan har bestämt mig (för Sigma 17-70/2,8-4,5 DC Asp IF Macro), så läser/ser jag något som gör att jag måste tänka om - igen. Det är inget riktigt macroobjektiv som ger skala 1:1, utan istället bara 1:2,3.. Men det är lite ett allt-i-ett objektiv, så det kanske ändå är värt det? Ett 50mm känns på något sätt lite tråkigt, då jag sällan tar bilder där det kommer till nytta (t.ex porträtt). Vart är Maria när jag behöver henne? (Min f.d fotolärare.)

Jag ska sluta tjata om kameror & objektiv, för ett tag iallafall. Morgondagen är räddad - ännu ett avsnitt av Idol. ♥ Jag är redan helt fast. Hon den där Alice som sjöng Samson i kvällens avsnitt, ojoj! Så sjukt många duktiga som kommit vidare redan. Men nu är det dags för mig att lägga mig i den mysiga sängen i rummet intill. Imorgon tänker jag söka några jobb & kanske bränna lite fett också, wish me luck!

kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tusen tack :)

2010-09-09 @ 13:30:47
URL: http://linnlowes.com



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback