Fredag

Datum: 2010-09-03 Klockslag: 11:21:52

Vaknade vid 10.30 av väckaren och tvingade mig upp tillslut. Gick och hämtade posten. Brev från Telia, recept från mamma, vårt Ica-kort och ett vykort från Erika. :} Fick just ett sms om att jag kan hämta ut våra grejen från Telia på Ica idag. Skönt att vi har postombud (heter det så?) typ 200 m bort. Egentligen vet jag inte alls hur långt 200 m är, men vi säger att det är något liknande. Gud vad tiden går fort förresten, ikväll är det två veckor sedan jag åkte från Ramsele.

Micke är på skolan och kommer sedan hem och äter middag osv, sedan drar han iväg på klassfest i Eksjö. Tro vad jag ska hitta på ikväll då? Blir inget fredagsmys iallafall. Kanske fixa ihop en fotobok & framkalla lite bilder? Alltid roligt. :} Men nu ska jag äta något och sedan ta ett varv runt sjön tror jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback