Fredag

Datum: 2010-09-24 Klockslag: 10:35:53

Jag vet inte varför, men jag vill säga att det är måndag morgon.. Tråkigt eftersom det faktiskt är fredag och man har hela helgen framför sig. Ringde nyss ett samtal, så nästa vecka väntar något som jag hoppas går bra!

Fick lönespecifikation idag också, får mer än vad jag väntat mig. Så nu känns det som om jag kanske kan klara mig nästa månad i alla fall. :} Micke kommer snart hem med tåget också, så då tänkte jag att vi skulle äta gemensam frukost (eftersom han säkert inte åt innan han åkte på skolan) och sedan funderar jag på att inviga träningstightsen. :}

Angående skorna, så om kängorna finns kvar i min storlek på måndag blir de nog mina. :'D Och om de inte finns kvar, så beställer jag nog de andra skorna istället.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback