Den bästa tiden

Datum: 2010-09-22 Klockslag: 09:25:19

Blir lite ledsen & avundsjuk när jag läser på facebook om folk som ska på studentfester.. Jag vill också ha ett år fyllt av studentfester & MP07 framför mig. Jag hade nog aldrig trott att studenten faktiskt skulle vara så underbar, och den bästa tiden i ens liv som alla säger. Men jag hade fel, gud så underbart det var. Jag fick också dela den fina tiden med 16 helt fantastiska personer. Måste ta tag i den där fotoboken med studentbilder någon dag framöver också, har nämligen en gratis fotobok att hämta ut från Fuji. :} Men, här kommer ännu en gång lite underbara bilder från sista tiden i gymnasiet.

(Ursäkta för lite dålig kvalité på vissa av bilderna.)







Nu ska jag äta frukost & sminka mig lite innan jag tar tåget in till Jönköping. Jobbar 12-16 idag.

kommentarer
Postat av: ♡ p i n k n a t i o n

Sv; Haha whaaat?! Visste du inte att Hitler tog självmord vid andra världskrigets slut?

2010-09-22 @ 19:13:03
URL: http://pinknation.se
Postat av: ♡ p i n k n a t i o n

SV; Haha nej men man kunde ju att han var död iaf .. :p

2010-09-22 @ 19:17:40
URL: http://pinknation.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback