19:26

Datum: 2010-09-22 Klockslag: 19:27:22

När jag tagit tåget hem gick jag in på Intersport och tittade, men det var inget vidare utbud på träningstights där inne. Får titta i Jönköping istället.. Orkar jag kliva upp tidigare imorgon för att vara där och kolla i affärerna innan jag börjar jobba? Kanske. Eller så tar jag ett senare tåg hem. 

I alla fall så ringde älsklingen medan jag var på Intersport och sa att det skulle vara bra om jag kom hem ganska snabbt, för att maten snart var klar. "Det får du se när du kommer hem!" blev svaret på min fråga om vad det var för mat. Och när jag kommer hem så har han stekt kyckling & värmt potatisgratäng. Det var inte helt fel att komma hem till ska jag säga. :} Så gulligt av honom! Så nu ska jag ta hand om disken, och sedan blir det mys framför Idol. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback