Tack Småland!

Datum: 2010-10-08 Klockslag: 23:09:41

Jävla skit att Sassa åkte ut ur Idol. Hade mycket hellre sett att Alice eller Minnah åkt hem. Minnah är inte en person som märks och det är något med henne som jag stör mig på, och Alice har bara gjort dåligt ifrån sig på slutet tycker jag. Tittar på Eftersnack och tycker synd om Sassa nu. Fullkomligt älskar att det är Vakna-gänget som håller i eftersnacket i år. Gotta love them!

Men, nog om det. Vet ni vad jag drack ikväll till chipsen & dippen? TROCADERO! ♥ Trodde inte det fanns här nere, men jag hade fel. Fick respons av Margareta ikväll (min jobbcoach) angående mitt CV. "Det är ett riktigt bra CV, tycker jag." Så det kändes skönt, men ska göra några justeringar som hon tipsade om. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback