Pokerkväll

Datum: 2010-10-16 Klockslag: 02:00:10

Ursäkta för dålig uppdatering, men jag har ju alldeles för mycket annat att göra än att sitta här och glo. Idag var vi i alla fall inne i JKPG hela dagen och shoppade (utan att komma hem med något alls nästan). Var tänkt att vi skulle gå på hotellet ikväll där bl.a Dregen skulle vara DJ. Men, istället blev vi hemma och spelade texas hold em. Första gången för mig, och jag vann riktigt stort! :D Skitnöjd tjej. 

Så har jag sökt högskola nu också, velade fram och tillbaka mellan SSK & socionom som förstahandsval. Det fick bli SSK. Nu ska jag lägga mig brevid min älskling och sova, är skittrött. Låg vaken till 05:00 och pratade och klev upp vid 10:00. Och så förkyld på det, mycket trött alltså.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback