Godnatt ppl!

Datum: 2010-10-26 Klockslag: 00:02:01

Såhär mysigt såg det ut när man tittade ut genom fönstret tidigt i fredags, nu är all snö borta och det regnar istället. Lite tråkigt. Ska borta tänderna och sedan lägga mig i sängen och spela fler nördiga spel på telefonen. :D Imorgon blir det plugg & städning innan jag går och hämtar brudarna på stationen. ♥ Kvällen kommer bjuda på hockey, HV-MODO & en hel massa skratt. Om jag känner oss rätt, vilket jag borde göra vid det här laget. :}




Saknar min fina Erika också. Love you babe! ♥

kommentarer
Postat av: erika

och jag saknar dig, läskigt mycket <3

2010-10-26 @ 13:51:11
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback