Glass & varma blåbär

Datum: 2010-10-20 Klockslag: 23:16:52

Småland har bjudit på snö ikväll, så himla mysigt. När man tittar ut ser man ett tunt vitt lager som ligger på gräset och biltaken. Nu vill jag handla saker & julpynta här hemma, fast det får nog vänta ett tag än. Tänk att små vita snöflingor kan göra en så glad.

Har varit duktig och gjort hälften av instuderingsfrågorna till materiadelen, resten gör jag imorgon. Mår så himla illa, så jag ska mysa ner mig med älsklingen i soffan och äta gammeldags vaniljglass med varma blåbär till ett eller två avsnitt DH. Förresten, hemskt mysigt Kings of Leons nya album är.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback