Dags att börja plugga igen!

Datum: 2010-10-20 Klockslag: 15:38:04

Nu är jag hemma från mötet. Gick igenom lite olika saker och bestämde att vi träffas nästa gång om 3 veckor för att jag ska hinna förbereda mig inför det, eftersom jag har så mycket nu framöver. Fick hem min Naturkunskap B bok idag, så ikväll är det jag som sätter igång och pluggar. För första gången på.. typ fem månader? Hoppas att det inte är allt för svårt bara, men det ska nog gå bra. :} Ska snart möte upp Micke och gå på ONOFF och titta om de har HTC Wildfire där och isåfall känna lite på den, jag är så sugen. Jag har faktiskt aldrig någonsin i hela mitt liv köpt en egen telefon. Har alltid fått dem på ett eller annat sätt, iofs är det så den här gången också. Tänkte nämligen att en ny telefon istället för ett objektiv skulle kunna vara min försenade studentpresent? Ganska mycket försenad, eftersom jag aldrig kan bestämma mig. Haha! ;'}


Dags att ta tag i min utväxt snart igen.. Kanske fröken Long vill hjälpa mig med det när hon kommer.

kommentarer
Postat av: elina

Fröken Long kirrar det!

2010-10-20 @ 17:13:56
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback