Att sätta ord på

Datum: 2010-10-06 Klockslag: 10:19:17

Idag ringde väckaren vid 07:30, tidigare än den någonsin gjort sedan vi flyttade hit. Det var riktigt jobbigt att kliva upp, faktiskt. Det kändes som när jag var liten och klev upp jättetidigt och pappa skjutsade mig till min dagmamma innan han skulle iväg på jobbet på något sätt. Förresten så vaknade jag av att jag drömde att en stor spindel dinglade i en tråd ovanför mitt huvud, och när jag öppnade ögonen såg det ut som om några skitlånga ben kröp på fönsterlampan. Men det var inga skitlånga ben där, det var bara något jag såg precis när jag vaknade. Tur.

Nu har jag i alla fall varit iväg & träffat min jobbcoach. Skittrevlig var hon, så det känns bra. Nu har jag lite grejer jag ska göra innan vi träffas nästa gång. Jag ska fundera ut bl.a vilka egenskaper & färdigheter jag har, alltså inte det lättaste. Men det ordnar sig nog.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback