18:43

Datum: 2010-10-11 Klockslag: 18:43:18

Idag är det Micke som inte känner sig helt frisk, så istället för att storstäda har vi beställt hem pizza och tittat på DH. Städningen får bli av imorgon istället. Måste bli klar då också eftersom onsdagen är fullspäckad, ska först vara på AF och tala med några om utbildning och direkt efter det hämtar jag godingarna på stationen. ♥

Syrran har åkt till Norge i två dagar nu så mamma är barnvakt, så jag passade på att prata lite med barnen. Höra vad Kevin tyckte om lekis & berätta att jag skickar honom en present eftersom jag inte kan vara med och fira. Så hörde jag Natalie i bakgrunden "jag vill också prata!" flera gånger. Så hon pratade lite också. Och Flisan också såklart, fast jag lyckades faktiskt bara höra "momma" av allt det hon sa. Haha! Gullungarna.
Har lärt pappa över telefon hur han ställer in macro på sin kamera också, så jag kan få bättre bilder på kattungarna. :'D Åh vad jag önskar jag fick snusa på dem. :')

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback