Watch out!

Datum: 2010-11-08 Klockslag: 20:59:15

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och tittat på DH, och så råkade jag visst somna en liten stund före maten. Är inte alls van att vara uppe den här tiden längre, så klart jag blir trött. Men ska försöka kliva upp tidigt imorgon också, i alla fall runt nio. :} Om det är lika frostigt och fint som imorse ska jag nog ta med mig kameran ut på en promenad också, det var länge sedan.

Senare ikväll tänkte jag göra varm choklad och titta på Pensionärsjävlar 22:00. Mamma & pappa, det borde ni se!


Klockan jag köpte i JKPG för några veckor sedan. Jag tyckte att jag var skitrolig som valde "Watch out!" som rubrik, som wow-jocke ni vet!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback