Number 23

Datum: 2010-11-06 Klockslag: 20:58:30

Har haft en skön dag då vi mest legat och tittat på Desperate Housewives och sedan diskat & plockat ihop lite. Ikväll ska vi äta lite gott och titta på Number 23 som går på tv. Riktigt bra film med Jim Carrey i huvudrollen. 

Kan det inte bli första advent nu? Längtar så mycket efter att få ställa upp ljusstakarna i fönstren, byta till röda sängkläder osv. Idag kom jag på mig själv med att ligga och småsjunga olika julsånger, kan det bero på att grannarna spelat någon julskiva då och då nu på slutet? Kanske. Jonas ringde idag också, var skitlänge sedan vi pratade.. Så det var roligt. :} Men till jul träffas vi ju i alla fall, har inte träffats sedan i mars och då bara fram och tillbaka. Lars kommer däremot inte hem i jul, första julen någonsin jag firar utan honom. Kommer kännas konstigt, men men..

kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Hihi, ne du är inte ensam!! Jag vll verkligen ha jul nu :D



Kram

2010-11-07 @ 13:08:28
URL: http://elingabriella.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback