Söker jobb istället för att plugga en stund

Datum: 2010-11-11 Klockslag: 15:35:12

Har fortfarande inte börjat plugga, men istället har jag sökt (var påväg att skriva köpt) ett jobb och skrivit lite på mitt CV för spontanansökningar, så jag hoppas att Margareta hunnit läsa igenom det tills imorgon då vi ska träffas igen. Margareta är alltså min suveräna jobbcoach. 

Har inte varit iväg på stan heller, tror jag skippar det idag. Istället ska jag ta mig en promenad bort på biblioteket och skriva ut alla instuderingsfrågor & svar så jag slipper sitta vid datorn för att plugga. Det blir så lätt att jag läser bloggar & tittar på fb istället då. Ska nog stoppa in bakpotatisarna i ugnen och sticka iväg sedan, såg just att det börjat snöa för fullt igen. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback