Skönt med frisk luft!

Datum: 2010-11-07 Klockslag: 14:21:16

Trots min huvudvärk så var det riktigt skönt med ett varv runt sjön, härligt med lite frisk luft. :} När jag kom hem så gick jag bara in och hämtade kortet & gick på affären och köpte apelsiner, äpplen, ägg & mjölk. Så nu har jag nyss ätit en apelsin, så himla gott! Längtar tills de där perfekta orangea klementinerna kommer, kan äta hur många som helst av dem, oftast så många att det slutar med att jag får ont i magen. Ska försöka skära ner på onyttigheterna och byta ut dem mot frukt nu. Vi får se hur det går.

Nu ska jag ta fram grejer för att plugga, om jag gör det fram tills middagen så kan jag få ta det lite lugnt ikväll.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback